Після дощу чи мийки ви бачите вологу всередині фари? Запотівання — проблема не лише естетична. Воно погіршує світло, сприяє корозії елементів та свідчить про негерметичність. Часто винне не лише ущільнення, а й саме скло фари. Особливо, якщо воно вже зношене, з мікротріщинами або неправильно відремонтоване. У цьому матеріалі — чітке пояснення, як старе скло призводить до запотівання і як це виправити назавжди.
У нормі фара має дихати — конденсат у ній не має накопичуватися. Але якщо вода потрапляє всередину і не може вийти, з’являється волога, яка осідає на внутрішній частині скла. Це може свідчити про:
Скло фари з часом втрачає еластичність у місцях кріплення, з’являються мікротріщини, які пропускають вологу. Особливо це стосується старого оргскла або фар із механічними пошкодженнями після ДТП.
Ось кілька сигналів, які вказують, що саме скло є джерелом запотівання:
У таких випадках просто замінити герметик або продути фару недостатньо. Потрібно замінити саму лінзу або скло фар.
Найефективніше — замінити скло фари на нове з якісного полікарбонату. Сучасні склофар мають захисне покриття, не тріскаються, витримують перепади температур і щільно сідають на герметик.
Рекомендований алгоритм:
Такий ремонт гарантує повну герметичність і усунення запотівання. А ще — значно покращує зовнішній вигляд фари та якість світла, особливо якщо встановлені бі лед лінзи у фари.
Не намагайтеся заощадити на дрібницях. Старе скло з тріщинами або без захисного шару не підлягає якісному ремонту. Краще одразу обрати відповідне нове скло фар — і вирішити проблему з конденсатом раз і назавжди.
Ні, але у 60% випадків проблема саме в тріщинах або перекосах скла.
Бутиловий герметик або спеціальні герметики для фар — тримають довше і не пропускають вологу.
Ні. Полірування відновлює зовнішній вигляд, але не герметизує тріщини чи деформації.
Ні, але для симетричного вигляду й однакового світла — краще міняти обидві.
Бажано почекати 24–48 годин, щоб герметик повністю затвердів.